Atgal

Dirbtinis

Istorija apie šiukšlių karalienę.
Ar tai jūros bangų šiugždėjimas ir traškesys, ar metalizuotos plastmasės ošimas? Šis trumpas filmukas – tai momentas apie mūsų, žmonių gentį, sutrikdžiusą organišką planetos būvį jį teršiančiais svetimkūniais. Ar pavyks vėl tapti gamtos dalimi, ar amžiams liksime iš konteksto krentančiais įsibrovėliais?

Informacija

Metai
2020
Žanras
sokio
Trukmė
10'
Gamybos šalis
Lietuva, Ispanija

Komanda

Scenarijaus autorius
Dovilė Petkūnaitė
Operatorius
Mikas Zabulionis
Montažo režisierius
Mikas Zabulionis
Garso režisierius
Mikas Zabulionis
Kompozitorius
A.Vivaldi „Cum dederit“
Animatorius
Mikas Zabulionis
Pagrindiniai aktoriai
Dovilė Petkūnaitė, Rūta Butkus
Prodiuserinė kompanija
VŠĮ „Degu“

Kontaktai

Aušra Degutytė - Kančauskienė, VŠĮ „Degu“

Režisieriaus biografija

Dovilė Petkūnaitė

Dovilė Petkūnaitė, šiuo metu Tenerifėje reziduojanti choreografė, baigė Kauno dailės gimnaziją , bet įstojo į Lietuvos Muzikos ir Teatro akademiją šokio bakalaurą ir 2009m. į LMTA šiuolaikinio šokio magistrą, taip pat tais pačiais metais suteiktas menininko statusas ir Lietuvos šokio asociacijos narystė.
Dovilė Petkūnaitė turi savitą požiūrį į choreografiją ir siekia ieškoti ne personažų sukūrimo, o organiško buvimo scenoje. Ankstesni kūrėjos darbai (Gyva šokio instaliacija “Greenhouse” apatijos tema, šokio filmas “Artificial” vartotojiškumo ir ekologijos temos, spektaklis „Movie Never Made” vienatvės tema, „Purpuriniai drakonai” buvimo dviese tema, „Silencio” savojo Dievo netekimo tema) nagrinėjo psichologines ligas, savižalojimus, bei kūno kulto temas. Pastaruoju metu choreografė domisi ekologijos ir vartotojiškumo kultūra, kaip ji veikia individą jo socialinėje aplinkoje, individo identiteto nebuvimo ir vienišumo temos dominuoja Dovilės kūryboje.

Filmografija

Dirbtinis / Artificial (2020, šokis)