Naujienos
„Shorts Critics“ tekstai
Sezonas Prancūzijoje
Trumpa, bet diena 2024
Katalogas 2023-2024
Filmų archyvas
Apie
Apie mus
Projektai
Kontaktai
LT
EN
Naujienos
„Shorts Critics“ tekstai
Sezonas Prancūzijoje
Trumpa, bet diena 2024
Katalogas 2023-2024
Filmų archyvas
Apie
Apie mus
Projektai
Kontaktai
LT
EN
„Shorts Critics“ tekstai
Ką slepia sniegas: „Paslaptis“ – filmas apie vaikystės paslaptis
2024.11.18
Žvilgsnis į tylos bedugnę. Dovydo Drakšo filmo „Praeis“ recenzija
2024.11.18
Trumpametražio filmo „Artumo jausmas“ recenzija: apie buvimą kartu, bet atskirai
2024.11.16
Aš mirsiu, tu mirsi, o filmas liks: filmo „Alus“ recenzija
2024.11.15
„Akiračiai tarp paralelių“ – užburiantis animacinis Vilniaus koliažas
2024.11.15
Režisierius Linas Mikuta: kiekvienas herojus yra atskiras patirčių ir emocijų indas
2024.11.15
„Rankų miškas“: filmas, kviečiantis prisijaukinti nepilnavertiškumo kompleksą
2024.11.14
Tradicijų ir gyvenimo trapumas: interviu su dokumentinio trumpametražio filmo „Alus“ kūrėja Milda Baginskaite
2024.11.13
Tėvo meilės kontrabanda. Interviu su filmo „Praeis“ režisieriumi Dovydu Drakšu
2024.11.12
Filmo „Artumo jausmas“ režisierė A. Gerikaitė: greitas ir lengvas skyrybas siūlantys žaismingi automobiliukai atrodo absurdiškai
2024.11.12
Kaip kurti, kai jautiesi imposteriu? Pokalbis su filmo „Rankų miškas“ režisiere Milda Augustaityte
2024.11.11
„Scanoramoje“ debiutuojanti Olga Abramova: „Animacija – atmosferos kūrimo įrankis“
2024.11.11
Debiutuojantis režisierius Kęstutis Drazdauskas: kai filmas vaikams, bet pokalbis N-13
2024.11.11
„Gali atrodyti, kad tai tik žaidimai, bet tai labai rimta“: filmo „KIX“ recenzija
2024.10.16
Švelnumo irklais per sielvarto vandenis: K. Surjan filmo „Žengti tamsoje“ recenzija
2024.10.16
Tikrai nepatogus kinas: dokumentinio filmo „Eros“ recenzija
2024.10.16
„Sudie, Tabarija“ filmo recenzija: kas užkamšys Palestinos istorijos skyles?
2024.10.15
Gabaus vaiko drama: filmo „Ir aš suaugusi“ recenzija
2024.10.15
Herojų kuriama dokumentika „Bazė“. Apie tikruosius klasikinių taksistų priešus
2024.10.15
Interviu su filmo „Kitoks gedulas“ režisiere Beril Tan: „Sielvartas yra jausmas, kuris niekada neišnyksta“
2024.01.29
Vilniaus trumpųjų filmų festivalyje – programa „Politinis smurtas“: tikriausi liudijimai yra nebylūs
2024.01.19
Sveiki, Jums ir vėl skambina Kenas. Vilniaus trumpųjų filmų festivalio tarptautinė konkursinė programa „(Ne)ryšio zonoje“
2024.01.19
„Kūniški reikalai“ paliečiantys sielą: Vilniaus trumpųjų filmų festivalio programa
2024.01.19
Vilniaus trumpųjų filmų festivalis: kolektyvinės ir asmeninės atminties labirintai
2024.01.19
„Gyvenimas su etikete“: Vilniaus tarptautinė trumpųjų filmų programa „Tuščios kišenės“
2024.01.18
Vilniaus trumpųjų filmų festivalyje suaugti anksčiau laiko teks kartu su kūrinių herojais
2024.01.18
SHORTS CRITICS | Baimė pažvelgti atgal: trumpametražio filmo „Aš tave nužudysiu“ recenzija
2023.11.23
SHORTS CRITICS | „Juk Galėjai leistis išprievartaujama“. Filmo „Septynios Teherano žiemos“ recenzija
2023.11.20
SHORTS CRITICS | Subrandintas Vilniuje, pripažintas Japonijoje: Pijaus Mačiulskio filmo „Naiku“ apžvalga
2023.11.20
SHORTS CRITICS | Gedint miesto. Trumpametražio filmo „Kyjivo žiburiai“ recenzija
2023.11.20
SHORTS CRITICS | „Plica Polonica“ – rasti save ir atrasti savus
2023.11.20
SHORTS CRITICS | Ne viskas turi būti išteisinta: pokalbis su režisieriumi Pijumi Mačiulskiu apie trumpametražį filmą „Naiku“
2023.11.17
SHORTS CRITICS | Pokalbis su filmo „Plica Polonica“ režisiere Agata Tracevič: „Man kaltūnas yra susipainiojimo metafora“
2023.11.17
SHORTS CRITICS | Interviu su filmo „Mamytė“ režisiere Greta Bertauskyte: „Mane vargina gražus santykių vaizdavimas“
2023.11.17
SHORTS CRITICS | Jaunoji režisierė Silvija Kuodytė: kartais sunku žiūrėti filmus, kuriuose paaugliai kalbasi kaip trisdešimtmečiai
2023.11.17
SHORTS CRITICS | Pažaiskim mafiją: filmo „Žurnalisto nužudymas“ apžvalga
2023.10.20
SHORTS CRITICS | Žaliasis Nepatogaus kino atradimas, prabylantis į žmogų per žiogą
2023.10.18
SHORTS CRITICS | Dokumentika, sužavėjusi tiek Kanus, tiek Sandansą: filmo „Visa, kas kvėpuoja“ apžvalga
2023.10.17
SHORTS CRITICS | „Nepatogaus kino“ programoje – filmas „Anhell69“: pokyčius išgyvenančio Medeljino peizažas
2023.10.16
SHORTS CRITICS | Ką matome žiūrėdami į save? Dokumentinio filmo „Autoportretas“ recenzija
2023.10.16
Vilniaus tarptautinė trumpųjų filmų programa „Galva į sieną”
2023.01.20
Vilniaus tarptautinio trumpųjų filmų festivalio nacionalinė konkursinė programa I – žvilgsnis į lietuviško kino ateitį
2023.01.20
Lietuvos kino kūrėjų kelionės Vilniaus tarptautiniame trumpųjų filmų festivalyje
2023.01.20
Neiškalbėti tėčio ir sūnaus jausmai Danieliaus Minkevičiaus filme „Šokis“
2022.11.23
Pokalbis su Arnu Balčiūnu apie tai, kas yra „tikrai tikrai baisu“, pasirinkus režisieriaus kelią
2022.11.21
„Kaprizas“ – stilingas, bet per ilgas pasakojimas apie iššvaistytus kavinės patronų gyvenimus
2022.11.21
„Prieš karą ir pandemiją buvo meilė ir blakės“: Žvilgsnis į savo meilės istoriją iš partnerio perspektyvos
2022.11.21
Arno Balčiūno „Blausos“ ir kelio filmų fenomenas
2022.11.21
Drąsa nebūti geriausia savo versija. Interviu su dokumentinio filmo „Prieš karą ir pandemiją buvo meilė ir blakės“ kūrėjais
2022.11.21
Režisierius Danielius Minkevičius: asmeniškus filmus kurti sunku, bet kartais juos nufilmuoti reikia
2022.11.18
Filmą apie priklausomybę nuo socialinių tinklų sukūręs ukrainiečių režisierius S. Mysak: „Man šis filmas – tai kelionė laiko mašina“
2022.11.18
Rares Ienasoaie „Dingusi” tamsoje
2022.10.25
„Marmuro travelogas“ – netikėta vertybių kelionė
2022.10.20
Artimai tolimas Natašos Urban „Užtemimas“
2022.10.20
„Keturios kelionės“ – intymi režisieriaus kelionė po tragišką praeitį, bandant atrasti save
2022.10.20
Dokumentinis filmas „Linijos“, arba Kaip skamba miestas-simfonija?
2022.10.20